اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های مازندران/115 هزار ماسک و دستکش بین مردم توزیع شد

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: غذای متبرک رضوی بین بیماران مبتلا به کرونا ویروس و کادر درمانی بیمارستان‌های استان توزیع می‌شود.

توزیع غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌های مازندران/115 هزار ماسک و دستکش بین مردم توزیع شد

محمداسماعیل امامزاده در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران از آغازین ساعات اطلاع‌رسانی درخصوص شیوع کرونا ویروس در استان، مطابق با دستورالعمل آستان قدس برای بسیج امکانات و ظرفیت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(علیه السلام) جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس به یاری مدافعان سلامت شتافت، افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۵ هزار دستکش یکبار مصرف توسط مراکز خادمیاری شهرستان‌های مختلف استان مازندران تهیه و از طریق کانون‌های محلی خادمیاران رضوی بین مردم توزیع شده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از راه‌اندازی ۲۰ کارگاه خیاطی برای دوخت ماسک و گان بیمارستانی به همت خادمیاران رضوی استان خبر داد و تصریح کرد: ۲۵۰ خادمیار که عمدتا از قشر بانوان هستند با حضور در این کارگاه‌ها اقدام به تولید اقلام بهداشتی می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه از هفته آینده کارگاه‌های خیاطی خانگی نیز در حوزه خادمیاران رضوی استان فعال می‌شوند، ادامه داد: پارچه‌های برش شده برای تولید ماسک و لباس کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا از سوی مراکز خادمیاری شهرستان‌های مازندران در اختیار خیاط‌های خانگی قرار می‌گیرد و در مدت مشخصی تولیدات این بانوان جمع‌آوری و سپس بین مردم و کادر درمانی توزیع می‌شود.

امامزاده به فعالیت خادمیاران رضوی در بخش ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی و معابر شهرستان‌ها و روستاهای استان اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی در قالب تیم‌های چهار نفره و بیشتر شبانه عملیات گندزدایی برای مقابله با کرونا را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: تاکنون ۲۰۰ هزار لیتر موادضدعفونی کننده به منظور توزیع بین مردم و یا ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی، بازار، مساجد، منازل محرومان و... بکارگیری شده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» با هدف ایجاد دلگرمی بین بیماران مبتلا به کروناویروس و کادر درمانی در بیمارستان‌های درگیر کرونا خبر داد و بیان کرد: توزیع غذای متبرک رضوی بین بیماران مبتلا به کرونا ویروس و کادر درمانی بیمارستان‌های شهرستان های استان مازندران انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه طی چهار آینده 3 هزار وعده غذای حضرتی در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و ولایت شهرستان ساری توزیع می‌شود، گفت: همزمان با توزیع غذا در ساری وعده‌هایی از غذای حضرتی در شهرستان‌های بابل و قائم‌شهر نیز توزیع می‌شود.

امامزاده از توزیع بسته‌های متبرک حرم مطهر رضوی، بین کادر درمانی از جمله پزشک، پرستار، بهیار و نیروهای خدماتی بیمارستان خبر داد و گفت: اقدامات خادمیاران رضوی استان برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به بهبود بیماران کرونایی تا ریشه کن شدن این مهمان ناخوانده ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول